-
Tarvitsen varaosan tuotetta varten. Onko sellainen olemassa? Ellei, voitteko auttaa minua?
+Etsi kyseisen tuotteen tuotetiedote ja katso tuotteen lisävarusteet.
-
Kuinka voin hankkia tuoteluettelonne paperiversion?
+Voit tehdä pyynnön puhelimitse tai tulemalla käymään Rexel-ryhmän toimipisteeseen (löydät lähimmän liikeen sijainnin osiosta TOIMIPISTEET) tai ottamalla meihin yhteyttä. OTA YHTEYTTÄ.
-
Kuinka voin ostaa tuotteitanne?
+Tuotteitamme on saatavilla yli 1200 Rexel-ryhmän toimipisteestä, jotka sijaitsevat ympäri maailmaa.
Tutustu toimipisteisiimme tämän sivuston TOIMIPISTEET-osiossa.
-
Voiko tuotteen saatavuuden tarkistaa?
+Voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden ottamalla suoraan yhteyttä lähimpään Rexel-ryhmän toimipisteeseen.
Löydät sen sijainnin osiosta TOIMIPISTEET.
Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä tämän sivuston OTA YHTEYTTÄ -osiosta.
-
Olen käyttänyt vaahtoa BIZ 710 394 (tai BIZ 710 391), mutta se ei sovellukaan kaapelin läpivientiin. Kuinka minun tulisi toimia?
+Sinun on poistettava asennettu vaahto ja korvattava se asianmukaisella vaahdolla (BIZ 710 317 tai BIZ 710 319).
-
Tarvitsen neuvoja käyttösovelluksiini parhaiten sopivien tulppien valinnassa. Mistä löydän tarvitsemani tiedot?
+Voit valita käyttötarkoitukseesi parhaiten soveltuvat tulpat tuotetiedotteiden tietojen perusteella (materiaalit, porauksen halkaisija, ruuvin halkaisija, pitokyky jne.).
Hae tuotetiedote kirjoittamalla viite tai tuotteen nimi hakukoneeseen.
Löydät myös valintaasi tukevat vihjeet ja tutoriaalit SISÄLTÖ-osiosta.
-
Rikoin lasikuituisen vetojousen ja haluaisin saada tietoja sen korjaamisesta.
+Bizline tarjoaa lasikuituisen vetojousesi korjaamiseksi useita korjaussarjoja (riippuen vetojousesi halkaisijasta):
BIZ 700 450, BIZ 700 254, BIZ 700 255, sekä kaikille lasikuituisille vetojousille tarkoitetun korjausliiman: BIZ 700 256.
-
Voitteko toimittaa tietyn tuotteen pikakuljetuksena?
+Voit tehdä pyynnön puhelimitse tai tulemalla käymään Rexel-ryhmän toimipisteeseen (löydät lähimmän liikeen sijainnin osiosta TOIMIPISTEET).
-
Tarvitsen teknisen tiedotteen. Mistä saisin sen?
+Löydät kaikki tekniset dokumentaatiot internet-sivustoltamme osiosta SISÄLTÖ / Hae dokumentaatio tai suoraan tuotetiedotteesta kirjoittamalla tuotteen viitteen tai nimen hakukoneeseen.
-
Tarvitsen käyttöturvallisuustiedotteen. Mistä saisin sen?
+Löydät kaikki tekniset dokumentaatiot internet-sivustoltamme osiosta SISÄLTÖ / Hae dokumentaatio tai suoraan tuotetiedotteesta kirjoittamalla tuotteen viitteen tai nimen hakukoneeseen.
-
Tarvitsen pöytäkirjan. Mistä saisin sen?
+Löydät kaikki tekniset dokumentaatiot internet-sivustoltamme osiosta SISÄLTÖ / Hae dokumentaatio tai suoraan tuotetiedotteesta kirjoittamalla tuotteen viitteen tai nimen hakukoneeseen.
-
Mistä löydän online-tuoteluettelon?
+Löydät jokaisen sivun oikeasta yläkulmasta hakukoneen vierestä tuoteluettelon 2016/2017 kuvakkeen, josta voit ladata interaktiivisen tuoteluettelomme.
Löydät sen myös SISÄLTÖ-osiosta.
-
Mistä löydän online-medianne?
+Löydät tältä sivustolta useita medioita, jotka auttavat sinua tuotteiden käytössä: tekniset dokumentit, tuotetiedotteet, tutoriaalit, videot ja muut ohjeet ovat SISÄLTÖ-osiossa.
-
Keille Bizline-tuotteet on tarkoitettu?
+BizLine on erikoistunut ammattilaisille tarkotettuihin asennustarvikkeisiin jka työkaluihin. BizLine tarjoaa yli 3 000 tuotetta, joihin kuuluvat kaapeli- ja asennustarvikkeet, teipit ja kemikaalit, sähkötyökalut ja tarvikkeet, kiinnitystarvikkeet, käsityökalut, työmaa- ja työpajavälineet ja henkilökohtaiset suojavarusteet, LVI-varusteet ja aurinkosähkövarusteet.
-
Yhdessä tuotteistani on vikaa. Kuinka minun tulee toimia?
+Löydät kaikki BizLine-tuotteiden jälkimarkkinointia koskevat tiedot internet-sivustoltamme osiosta OHJE JA YHTEYSTIEDOT / JÄLKIMARKKINOINTI, suoraan puhelimitse tai Rexel-ryhmän toimipisteistä (näet lähimmän toimipisteen sijainnin osiosta TOIMIPISTEET).
-
Kuinka voin tehdä reklamaation tuotteestani? Mistä saan jälkimarkkinointia koskevia tietoja?
+Löydät kaikki BizLine-tuotteiden jälkimarkkinointia koskevat tiedot tältä internet-sivustolta osiosta OHJE JA YHTEYSTIEDOT / JÄLKIMARKKINOINTI, suoraan puhelimitse tai Rexel-ryhmän toimipisteistä (näet lähimmän toimipisteen sijainnin osiosta Toimipisteet).
-
Tuote on vaurioitunut. Kuinka minun tulee toimia?
+Löydät kaikki BizLine-tuotteiden jälkimarkkinointia koskevat tiedot internet-sivustoltamme osiosta OHJE JA YHTEYSTIEDOT / JÄLKIMARKKINOINTI, suoraan puhelimitse tai Rexel-ryhmän toimipisteistä (näet lähimmän toimipisteen sijainnin osiosta TOIMIPISTEET).